Czemu agencje nie stosują już gadżetów reklamowych?

Reklama w XXI wieku przeniosła się niemal całkowicie do sieci. największe agencje reklamowe skupiają się głównie na prowadzeniu kampanii w sieci, zapominając o wysokiej skuteczności tradycyjnych form reklamy. Co więcej, kompletnie nie biorą pod uwagę faktu, że część potencjalnych klientów nie korzysta z dobrodziejstw sieci, druga zaś zaczęła podchodzić do nowinek z Internetu z dystansem, wiedząc, że strony przeglądarki przyjmą dosłownie wszystko.

Właśnie dlatego coraz częściej osoby decydujące się na samodzielną realizację działań marketingowych wracają do tradycyjnych rozwiązań, jakimi są m.in. gadżety reklamowe. To rozwiązanie przez lata sprawdzało się niemal na wszystkich płaszczyznach reklamy. Jednak nie wiedzieć czemu obecnie zostało niemal całkowicie zepchnięte na rzecz kosztownych kampanii SEO. Na sklepowych alejkach nie uświadczysz już uśmiechniętych hostess, zapraszających do degustacji nowego produktu. A przecież była to jedna ze skuteczniejszych metod zapoznania potencjalnych klientów z nowym produktem. Czy jest zatem szansa na to, że coś w niedalekiej przyszłości się zmieni?

Gadżety reklamowe są stosunkowo niedrogą i cieszącą się dużym zainteresowaniem formą reklamy. Klienci na całym świecie cenili sobie drobne upominki i chętniej wybierali artykuły przedsiębiorcy, który docenił ich zaangażowanie i chęć skorzystania z oferty. Drobny upominek wręczany jako dodatek do zawartej umowy zawsze działał na konsumentów, czego niestety nie można powiedzieć o kampaniach prowadzonych przez celebrytów i influencerów.

Liczne reklamy ze znanymi twarzami sprawiają, że użytkownicy z niechęcią spoglądają na kolejne działania marketingowe z ich udziałem. Tymczasem można było pozostać przy tradycyjnej formie reklamy, która nie wyróżnia się taka nachalnością i tym samym nie męczy potencjalnych klientów.

Nie idź ślepo za trendami kampanii reklamowych. Postaw na sprawdzone rozwiązania, które z pewnością spotkają się z naprawdę ciepłym przyjęciem. Pamiętaj, że od tego, w jaki sposób będziesz reklamował swoją firmę zależy skuteczność twojej sprzedaży. Wyróżnij się na tle innych i zyskaj więcej klientów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *